Monday, February 23, 2009

Family Day SMPI

Semalam baru sahaja diadakan family day untuk budak-budak sarjana muda pendidikan Islam(SMPI) dari first batch hingga akak-akak dan abg-abg yang dah final year..Family day ni diadakan di taman tasik perdana,kuala lumpur.. Dengan bertemakan seindah perkenalan, semekar kenangan, program yang pertama kali diadakan ini mendapat sambutan yang sangat meriah daripada pelajar-pelajar,pensyarah dan penyelaras program SMPI..Ni wajah-wajah keriangan siswi-siswi SMPI tahun 2..



banyak juga aktiviti yang menarik..tapi oleh kerana kesuntukan masa, ada beberapa yang tak dapat dilaksanakan..walau apapun tetap menggembirakan..ni antara aktiviti yang telah berjaya menghuru harakan family day hari tu...



muka-muka siswa-siwa SMPI thn 2 yang bersemangat nak menang tapi terkandas tengah jalan..x berapa nak kuat..oppss bukan-bukan..actually kawasan yang dorg dapat tu lecak..tu yang kalah tu(ayat backing ni)..huhu


turut tak ketinggalan pensyarah-pensyarah yang amat sporting..anak ustaz rahimi yang menjerit memberi sokongan kepada ayahnya.."papa..papa..."so cute... dan team pensyarah telah memenangi tempat pertama dalam acara tarik tali ni..syabas ustaz!!



Gambar mahasiswa dan mahasiswi SMPI 07/08..moga ukhwah yang dibina terus berkekalan dan semoga program-program seperti ini dapat dijalankan pada sem seterusnya..:)

No comments:

Post a Comment